Az Abso Webáruház sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást tudjuk nyújtani vásárlóinknak. Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k (sütik) használatába.
További információért kérjük, olvasd el Adatkezelési tájékoztatónkat, vagy Cookie szabályzatunkat.

Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garancia

Amennyiben a terméket védő csomagolás sérült, vagy gyártási hibás és ennek következtében a termék levegővel érintkezett, az a termék fogyaszthatóságát befolyásolhatja. Ezért kérjük mielőbb jelezze felénk a problémát, és ügyfélszolgálati munkatársunk fölveszi Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a garancia igény jogos, és a sérülés gyártási hibára, vagy a szállításra vezethető vissza, a selejtes terméket díjmentesen cseréljük.
Garanciális vita esetén a termékek 1037 Budapest, Montevideo utca 7. székhelyünkre történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Mielőtt a csomag visszaküldésre kerül, kérjük értesítse az Abso-t ezen az e-mail címen: absorice@absorice.com 

Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Az abso.hu-n vásárolt termékekre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, amelynek feltételei a következők:

• Kizárólag az abso.hu-n vásárolt termékekre vonatkozik. (számlával kérjük igazolni)
• A garanciális feltételek nem érvényesek az értékesítési partnereinknél vásárolt termékekre.
• A vásárló nem jogosult a pénz visszafizetési garancia érvényesítésére kis- és nagy kereskedő partnereinknél.
• Kizárólag bontatlan dobozokra vonatkozik. A honlapon megvásárolt termékek törvény előírás szerint különleges táplálkozási célú élelmiszereknek minősülnek, bontott csomagot nem áll módunkban visszavenni. Előfordulhat, hogy az Absorice természetes íze, állaga miatt a vásárló elégedetlen a termékkel. Emiatt a terméket nem áll módunkban visszacserélni, de javasoljuk, hogy látogasson el a Receptek menüpontra, ahol számos ötletet talál a termék felhasználására.
• A pénz visszafizetési garancia visszaadott egységnyi bontatlan dobozra vonatkozik. A fél kg-os Absorice vanília kiszerelés után visszafizetendő összeg 4 590 Ft, vagy az egységnyi dobozra vonatkozó értékesítési ár, amennyiért a vásárló megvette. Az utóbbiak közül az alacsonyabb árat vesszük figyelembe.
• Az Absorice Hungary Kft. által kiállított számla, vagy nyugta, ami igazolja az internetes vásárlást.
• A termék(ek) átvevőpontunkhoz történő visszaszállítási költsége a vevőt terheli.
 

A pénzvisszafizetési garancia igénylés menete:

1. Írjon egy e-mailt, GARANCIA tárggyal az absorice@absorice.com e-mail címre
2. Írja le a garanciaigénylés pontos okát, ha tud csatoljon fotót. Adja meg pontos elérhetőségét (telefon, e-mail cím)
3. 2 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tovább vezetjük a pénzvisszafizetési folyamaton

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
• Ha a kiszállítást követően, a vásárlónál sérült, deformálódott a termék.
• Letölthető online formátumú termék, dokumentum (például receptfüzet).

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt.

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.(egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)